33 lata doświadczeń

1985

Założenie firmy GADIP przez inżyniera Tadeusza Aninowskiego. Na bazie wcześniejszych doświadczeń zdobytych przez właściciela na kierowniczych stanowiskach w dużych zakładach naprawy maszyn rolniczych, mała firma szybko przekształca się w profesjonalny zakład ślusarski obsługujący klientów z rynku budowlanego.  

1988

Na bazie samodzielnie wytworzonych części inżynier Tadeusz Aninowski konstruuje pierwszą segmentową brama garażowa w Polsce. Zdarzenie to dokumentuje miesięcznik Murator Nr 12/1988 r., opisując innowacyjną bramę firmy GADIP zaprezentowaną na targach INBUD w Warszawie.

1994

Po wielu latach rozwijania rzemieślniczej produkcji własnych bram firma GADIP zostaje wyłącznym partnerem handlowym RAYNOR GARAGE DOORS i rozpoczyna dystrybucję amerykańskich bram segmentowych w Polsce.

1996

Firma otrzymuje nominację w programie „Solidny Partner”.

Zarząd firmy RAYNOR GARAGE DOORS przyznaje firmie GADIP tytuł Sales Performance Achievement Award za najlepsze wyniki sprzedaży w europejskiej sieci dystrybucji.

1999

Rozpoczęcie produkcji bram segmentowych na amerykańskiej licencji RAYNOR GARAGE DOOR. Firma uzyskuje dostęp do najnowszej technologii produkcji. Szkolenie pracowników przez amerykańskiego partnera wyznacza nowe standardy w zakresie jakości produkcji.

2003

Budowa nowego zakładu produkcji bram segmentowych w Sobieniach pod Warszawa zwiększa możliwości produkcyjne naszej firmy, co skutkuje zdobyciem dużego kontraktu na realizacje produkcji dla holenderskiego partnera. Produkcja zamówienia realizowana była nieprzerwanie przez ponad 7 lat.

2005

Firma otrzymuje tytuł Gazela Biznesu i dołącza do grona najszybciej rozwijających się firm w Polsce, wg rankingu gazety „Puls Biznesu”.

2007

Zdobycie kontraktu na dostawę balustrad balkonowych, bram i ogrodzeń dla osiedli mieszkaniowych w Warszawie przy ul. Banderii i ul. Elekcyjnej, o łącznej wartości 1,5 mln złotych.

2010

Założyciel firmy inż. Tadeusz Aninowski przechodzi na emeryturę i przekazuje firmę najstarszemu synowi Pawłowi Aninowskiemu.

Zarządzanie firmą przejmuje Joanna Aninowska.

2011

Nowy zarząd firmy wyznacza strategię rozwoju, której celem jest stworzenie ekskluzywnej marki bram garażowych. Po przeprowadzeniu modernizacji zakładu produkcji i wykonaniu badań technicznych dla celów certyfikacji na znak CE powstaje nowy produkt – brama segmentowa VERDOOR.

Marka VERDOOR zostaję zarejestrowana, jako chroniony znak handlowych w Urzędzie Patentowym.

Zaskakująca   kampania  reklamowa  skierowana  do  nowej  grupy  klientów  biznesowch błyskawicznie wpływa na rozpoznawalność marki.

2012

Pierwsze realizowane zamówienia hurtowe na bramy VERDOOR do Francji, Belgi i Niemiec, potwierdzają najwyższą jakość produktów.

Po wielu miesiącach intensywnych prac nad zmianami wewnątrz firmy przychodzi czas na odreagowanie stresu i sprawdzenie swoich sił w elitarnym sporcie. Zespół pracowników tworzący VERDOOR SAILING TEAM wciąga firmową flagę na jachcie Bavaria 49 i bierze udział w sportowym rejsie po Adriatyku.

2013

Wszystkie bramy garażowe VERDOOR otrzymują 5-letnią gwarancją producenta.

2015

W oparciu o produkowane dla nas w Szwajcarii panele wprowadzamy do produkcji nowe kolekcje bram VERDOOR ArtDeco i VERDOOR RedCross.

2016

Firma wdraża produkcję nowych bram przemysłowych typu VERDOOR VERSIDE i VERDOOR DIVISION z zaawansowanym systemem sterowania automatycznego niemieckiej firmy SOMMER.

2017

Moda na bramy VERDOOR! Trwa rozbudowa sieci Autoryzowanych Dystrybutorów VERDOOR, która znacząco zwiększa sprzedaż w Polsce.

Po  ponad  roku prac całego zespołu pracowników prezentujemy niezwykłe katalogi bram VERDOOR. Cały materiał fotograficzny i graficzny powstał w  oparciu  o nasze produkty i inwestycje wykonane przez dystrybutorów VERDOOR.  Od  prezentacji  detali  technicznych  po zdjęcia budynków z bramami  VERDOOR,  wszystko  co  można  zobaczyć  w katalogach VERDOOR powstało w rezultacie naszej wielomiesięcznej pracy.

2018

Prezentujemy nowy serwis internetowy www.verdoor.pl. To ważne wydarzenie w historii naszej firmy i wyzwanie dla całej branży. Udostępniamy naszym klientom pełną i aktualną ofertę z możliwością wyceny online.  Jesteśmy dumni z nowoczesnego kanału komunikacji z naszymi klientami, który zawiera wyłącznie materiały i zdjęcia zrobione przez nas i naszych dealerów. Wszystko, co prezentujemy to efekt wieloletniej pracy całego zespołu. Serwis będzie dostępny w kilku językach europejskich i umożliwi pobieranie katalogów bram VERDOOR w wybranych językach obcych.

Zobacz więcej